Home » Uncategorized » Апостольська діяльність

Апостольська діяльність

   [Апостолят] Щоб конкретно та ефективно здійснити ці цілі, Третій чин присвятиться ділам апостоляту як суттєвій частині своєї місії, концентруючись у своїй діяльності на точках згину культури, починаючи з країв, властивих мирянському життю; на ділах милосердя для найбільш потребуючих, на апостоляті молитвою, на катехизмі, місіях, проголошенні правди через ЗМІ, на політиці, викладанні; на допомозі священикам, монахам і монахиням; на соціальній допомозі, особливо найбільш потребуючим; використовуючи все те, що може бути законно використане, щоб Христос панував у всіх прошарках особистого, родинного та соціального життя. Знаючи, що вірні, і зокрема миряни, знаходяться в авангарді життя Церкви, тому що через них Церква є життєвим принципом людського суспільства».

   Кожен член «повинен бути перед світом свідком воскресіння і життя Господа нашого Ісуса Христа та знаком живого Бога. Усі разом та кожен зокрема повинні живити світ духовними плодами та поширювати у ньому дух, яким живляться ті убогі, лагідні та миротворці, яких Господь у Євангелії проголосив блаженними. Одне слово, кожен член має здійснювати сказане: «Як душа для тіла, так мають бути християни для світу».

   [Світськість] Харизма мирянського покликання полягає в тому, що миряни шукають Царства Божого, розпоряджаючись земними справами, з якими вони тісно пов’язані, та впорядковуючи їх по-божому, і, таким чином, допомагаючи з середини, немов закваска, для освячення  світу. Одначе, мирянська світськість, тобто буття і діяння мирянина в світі, є не тільки якоюсь реальністю антропологічною і соціологічною, але також, і, особливо, теологічною та церковною, оскільки треба її розуміти в світлі таїнств Створення та Відкуплення, через що вся створена реальність є призначена віднайти в Христі повноту свого значення, і миряни, як активні члени Церкви, у виковуванні своєї місії в світі мають власну роль у взаємодоповненні між різними категоріями вірних. Дочасний лад, який охоплює світськість мирян, є: благо життя і сім’ї, культури, сфера економіки та політики, світ праці, мистецтв і професій, поле науки, техніки, екології, засобів масової інформації, проблеми життя, професійної етики, солідарності, миру, установ політичної спільноти, міжнародні відносини та їх еволюція та прогрес, сприяння справедливості, прав людини, навчання і свобод, особливо релігійної.

  [Подружнє покликання] Подружжя є властивою мирянам Тайною, звичайним засобом для їх освячення на світі, хоча воно не є єдиним або виключним способом освячення. Сім’ї мирянського Третього чину повинні бути свідомі того, що свідчення їхнього життя стане багатством і стимулом для всієї родини Воплоченого Слова. Хочемо, щоб сім’ї нашої родини Воплоченого Слова сяяли, як світочі у цьому матеріально-атеїстичному світі, де постають як критерії судження:

-         контрацепція як засіб;

-         контроль народжуваності як вихід;

-         невірність як чеснота;

-         фальшива емансипація жінки як ідеал;

-         сприяння так званому «цивільному шлюбу», який секуляризує і оскверняє священну дійсність католицького подружжя.

This slideshow requires JavaScript.

   Тому, хочемо дати свідчення перед світом:

-         що є можливим прийняти  вимоги Євангелія без страху і застережень, наслідуючи Пресвяту Родину;

-         що є можливим жити духом блаженств в подружжі, досягаючи їх кульмінації.

   На світські критерії відповімо справжнім і автентично виконаним вченням Євангелія, пропонуючи:

-         батьківську відповідальність за дітей;

-         багатодітну сім’ю, якщо Бог цього хоче, не тільки пасивним прийняттям, але й бажанням народжувати дітей;

-         взаємну любов, як фортецю, проти всякої невірності і спокуси поділу та розлучення;

-         гідність жінки;

-         подружжя, прожите як свята дійсність, піднесене Христом до гідності Тайни, справжня школа, де гартуються святі, яких Церква очікує з кожної християнської родини.

   «У подружжі є три блага: нащадки, вірність і Тайна».

   [Соціальна діяльність] Апостолят у соціальному плані, тобто бажання наповнити християнським духом думки і звичаї, закони і структуру спільноти, в якій живемо, є настільки обов’язком і ношею мирян, що ніхто, крім них, не може його здійснити. Тому ми повинні, згідно з нашими можливостями, християнізувати різні прошарки соціального життя через заснування шкіл, сиротинців, лікарень, будинків пристарілих, організацію синдикатів, даючи соціальну допомогу, і т.д.

   Ми повинні досягнути того, щоб Христос панував у світі, у всіх культурах та серцях людей, і щоб не помилитися у цьому властивому мирянам завданні, потрібно пізнавати, вивчати і поглиблювати соціальну доктрину Церкви, яка випливає з двохтисячолітньої мудрості християнства, «сьогодні більше, ніж коли, необхідно пізнати цю доктрину, засвоїти її, донести до соціальної реальності у формах і мірі, які обставини дозволяють чи вимагають, що є важким, але дуже благородним завданням».

Наступні заходи

Тлумачний словник

сайт про Папу Франциска

Відвідування сайту

  • 19Reads today:
  • 45Reads yesterday:
  • 276Reads last week:
  • 29716Total visitors:
  • 14Visitors today:
  • 168Visitors last week: